EliteXC Kimbo vs Tank: Weigh-In Pics!

Hot off the presses… pics from the EliteXC: Street Certified Weigh-Ins!!

street_cert_tank_kimbo
street_cert_ricco_silva
street_cert_smith_nokestreet_cert_silva_spider
street_cert_kimbo_flex street_cert_bas

Photos posted with permission from www.combatlifestyle.com, for more pics click HERE.

Click here for fight results for EliteXC: Street Certified.

14 COMMENTS
  • Kogepan says:

    Bas is a preggo tranny! I KNEW IT!!!

    Agree or Disagree: Thumb up 0 Thumb down 0

  • Mikey Gilz says:

    Holy shit……….. Tank has always been fat, but god damn, he looks terrible!!!! I mean…. Atkins for about 2 months, he could drop to about 230 and have a chance.

    Agree or Disagree: Thumb up 0 Thumb down 0

  • Evan says:

    Tank looks like he has awesome cardio right now.

    Agree or Disagree: Thumb up 0 Thumb down 0

  • Adam Morgan says:

    Ricco Rodriguez looks to be in the best shape we’ve seen him in a long time.

    Agree or Disagree: Thumb up 0 Thumb down 1

  • Ricco does look pretty good and The giant looks like he’s missing some chromosomes. Tank looks worst than me and thats saying something.

    Agree or Disagree: Thumb up 0 Thumb down 1

  • Paul Hanna says:

    tank has the same body type as my dad…

    and the same beard as the hobo down by the burgerking

    Agree or Disagree: Thumb up 0 Thumb down 1

  • orlando says:

    Dude i work at a strip bar right by UM where the fight is going to be held, and dude tank Abbott was out drinking …..Dude he came in and bar hopped he went to a bar across the street. I train a pro MMA fighter, and i also train, but holy crap this guy has balls to do that….i would just never think someone would do that before a fight.

    Agree or Disagree: Thumb up 0 Thumb down 1

  • platypus says:

    wow nice pics, what happened to bas ?!!!

    Agree or Disagree: Thumb up 0 Thumb down 1

  • Matt says:

    Ricco has dropped some major fat since his last fight in the IFL. Everytime the dude moved, his stomach was about three steps behind.

    Agree or Disagree: Thumb up 0 Thumb down 1

  • screwface says:

    tank does look horrible even for him. if it goes past 1 round his gas tank will be empty.
    ricco does look good, but ive been watchin him on celebrity rehab, i know it was taped earlier but does this mean hes off the drugs and booze? bas is still the funniest man in mma who can make you eat your teeth if he chose too, if any1 has his song ‘i wanna chill’ on a link somewhere please post it. hes great on inside mma, reminds me of the old days when he commentated on pride.

    Agree or Disagree: Thumb up 0 Thumb down 1

  • jj says:

    I give tank 30 seconds before he gases or gets knocked out…or both.

    Agree or Disagree: Thumb up 1 Thumb down 0

  • shash says:

    why are we talking more about shitheads like kimbo rather than speculating more on real fighter like silva..

    Agree or Disagree: Thumb up 0 Thumb down 0

  • Nate says:

    ROFL ROFL ROFL, the picture of Bas Rutten. Awesome to see ANderson Silva there

    Agree or Disagree: Thumb up 0 Thumb down 0

  • Luke says:

    thats a stupid thing to say…kimbo is a beast…i mean how many times have you seen him beat…im not afraid to fight anyone i know, but i wouldn’t fight him

    Agree or Disagree: Thumb up 0 Thumb down 0

LEAVE A COMMENT!

You must be logged in to post a comment.

Follow 5OZ